16 listopada 2021
Gadżety firmowe to jedna z najskuteczniejszych form długoterminowej promocji. W jakie akcesoria warto zainwestować, aby zmaksymalizować skuteczność reklamy? Zebraliśmy najciekawsze propozycje dostępne w ofercie naszej marki wraz z pomysłami na uczynienie ich jeszcze bardziej atrakcyjnymi z perspektywy klienta.
W kontekście reklamy konwencjonalnej gadżety firmowe są jednym z najpopularniejszych nośników. Aspekt użytkowy sprawia, że taka forma reklamy cieszy się dużą skutecznością, również w dłuższej perspektywie.
Wybierając gadżety firmowe na potrzeby promocji, warto zwrócić szczególną uwagę na ich praktyczność i wysoką jakość. W dobie powszechnej świadomości ekologicznej wybór słabych jakościowo, nietrwałych akcesoriów będzie wizerunkowym strzałem w stopę. Za to praktyczne gadżety firmowe wykonane z jakościowych gatunkowo materiałów i opatrzone estetycznym nadrukiem to gwarantowany strzał w dziesiątkę!
Długopisy to klasyka i bezpieczny wybór, ponieważ są przydatne w zasadzie dla każdego. Aby twoje długopisy z logo były chętnie używane, warto zadbać nie tylko o estetyczną oprawę graficzną, ale również wysoką jakość tuszu. Dobrym pomysłem będzie wybór długopisów żelowych, które nie zacinają się tak często, co olejowe i zapewniają dobre krycie.
Akcesoria elektroniczne to świetne rozwiązanie w kontekście akcesoriów reklamowych ze względu na trwałość i praktyczność. Pendrive z logo przyda się każdemu – wbrew pozorom, przechowywanie plików w chmurze często zawodzi. Bez trudu umieścisz na nim znak firmowy i opatrzysz go firmowymi kolorami.
Bawełniana torba to eko dodatek, co jest ważne dla wizerunku firmy. W dodatku, w przeciwieństwie do wymienionych powyżej gadżetów, gwarantuje ona znacznie większą przestrzeń do wyeksponowania logo czy firmowej grafiki. Warto stworzyć intrygujący wizualnie projekt – wtedy będzie chętnie noszona nie tylko podczas zakupów, ale również jako miejska torba. Torby reklamowe warto wykonywać z wysokiej jakości bawełny, aby zapewnić maksymalną trwałość i odporność na obciążenia oraz przetarcia.
Poza torbami, ręczniki z nadrukiem są kolejnym nośnikiem dającym duże możliwości w kwestii projektu graficznego. Warto je wykorzystać i stworzyć wysmakowany estetycznie design, zamiast bazować tylko na samym logo. Inaczej klient może po prostu zrezygnować z jego wykorzystania.
Jako jeden z praktyczniejszych akcesoriów, bidony reklamowe są chętnie wybieranym przez firmy gadżetem. Na nich również łatwo można przemycić logo lub większą grafikę. Aby bidon był maksymalnie wygodny w użyciu, warto wybrać model termiczny. Dobrym wyborem w kontekście materiału będzie nowoczesna alternatywa dla plastiku – Tritan, wolny od szkodliwych BPA i BPS. Takie bidony (między innymi) znajdziesz w naszej ofercie.
Masz inny pomysł na gadżet? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy Ci go zrealizować!
Zawsze mamy dla Ciebie przygotowane wyjątkowe okazje. Kliknij poniżej i zapoznaj się z naszą ofertą aktualnych promocji!