Na eventach, targach i konferencjach możesz zaprezentować swoją firmę i pozyskać nowych kontrahentów. W skutecznej promocji pomogą Ci spersonalizowane gadżety. Wyjaśniamy, czym kierować się przy ich wyborze, po jakie gadżety warto sięgnąć i jakie korzyści może to przynieść dla Twojej firmy.
O czym należy pamiętać przy wyborze gadżetów firmowych na eventy, targi i konferencje?
Aby gadżety firmowe spełniały funkcje promocyjne, muszą być odpowiednio dobrane. Musisz więc odpowiedzieć sobie na pytania, kto będzie ich odbiorcą? Jakie cele z ich pomocą chcesz osiągnąć i gdzie będziesz je wręczać? Dzięki temu optymalnie dobierzesz rodzaj gadżetów do profilu Twojej firmy, potrzeb i wieku kontrahentów oraz do charakteru eventu.
Pamiętaj o znakowaniu gadżetów firmowych. Produkt, który posiada logo lub inne oznaczenie firmy będzie skutecznie promować Twoją markę. To nie jedyne korzyści, jakie mogą przynieść Ci nasze gadżety.
Dlaczego warto promować firmę za pomocą gadżetów firmowych z logo?
Podczas eventów, targów i konferencji musisz walczyć o uwagę kontrahentów i wyróżnić się z tłumu. Możesz to osiągnąć przy pomocy naszych gadżetów firmowych z logo, które pomogą Ci w:
- budowaniu dobrego PR firmy – jeśli podarujesz klientowi praktyczne i trwałe gadżety np. nasze butelki i bidony lub oferowaną przez nas drobną elektronikę, pokażesz, że Twoja firma traktuje go poważnie, stawia na jakość i można jej zaufać;
- wywoływanie poczucia sympatii do firmy – gadżety firmowe z logo mogą stanowić upominek, który sprawia radość. Kontrahent będzie miał miłe skojarzenia z Twoją firmą i chętnie nawiąże z Tobą współpracę. Takim podarunkiem mogą być słodycze z logiem firmy, ponieważ prawie każdy z nas je uwielbia;
- budowaniu trwałych relacji – spersonalizowane gadżety ułatwiają nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami i podtrzymywanie ich ze stałymi partnerami biznesowymi. Podczas rozmowy, przydatne mogą być nasze notesy, długopisy i pióra. Dzięki szerokiemu asortymentowi możesz dobrać je do charakteru eventu. Mogą to być np. tańsze, ale ekologiczne długopisy z włókna pszenicy lub eleganckie pióra marki Parker z logiem firmy;
- reklamowaniu biznesu, także po zakończeniu wydarzenia – klient, który na co dzień będzie używać gadżetu z logiem Twojej firmy, przyczyni się do jej wypromowania. Stąd gadżet firmowy powinien być trwały i przydatny. W tej roli świetnie sprawdzi się nasza odzież i torby reklamowe;
- zwiększenie rozpoznawalności marki i pokazanie idei, która jej przyświeca – spersonalizowane gadżety pozwolą Ci pokazać się światu oraz zaprezentować filozofię Twojej firmy. Jeśli np. stawiasz na ochronę środowiska, możesz wybrać nasze ekologiczne gadżety firmowe z logo.
Przede wszystkim gadżety sprawią, że nazwa firmy zapadnie klientowi w pamięć.
Gadżety reklamowe – niedroga i skuteczna reklama Twojego biznesu
Gadżety reklamowe to dobry sposób, aby dotrzeć do nowych kontrahentów i podtrzymać relacje ze stałymi partnerami biznesowymi. Muszą być praktyczne, trwałe i odpowiednio oznaczone. Takie gadżety reklamowe znajdziesz w naszej ofercie. Zapraszamy do kontaktu https://art-office.pl/kontakt/