3 marca 2022
Wiosna to dobry moment na odświeżenie gadżetów reklamowych, które znajdą swoje praktyczne wykorzystanie w letnim sezonie. Zobacz, co spodoba się Twoim klientom.
1 lutego 2022
Praca w trybie zdalnym jest wygodną formą zatrudnienia zarówno dla przedsiębiorcy, jak i jego pracowników. Jeśli w danej branży istnieje możliwość takiej pracy, warto z niej korzystać.
28 stycznia 2022
Merchandising jest związany ze sposobem prezentacji danego sprzedawcy oraz jego usług i produktów. Dzięki temu klienci są zainteresowani ofertą, a w efekcie zachęceni do zakupu przedmiotu danej marki.
7 stycznia 2022
Za nami kolejny rok pod znakiem pandemii, która także w branży gadżetów reklamowych wprowadziła wiele zmian. Sprawdźmy jakie były gadżetowe trendy w minionym 2021 roku.
15 grudnia 2021
Jednolity strój z widocznym logotypem lub sloganem reklamowym to świetna forma promocji. W jakim celu może być wykorzystywana odzież reklamowa? Podpowiadamy w poniższym wpisie.
9 grudnia 2021
Trudno wyobrazić sobie reklamę i marketing bez gadżetów reklamowych. Jest to najpopularniejszy, a zarazem najprostszy sposób na pokazanie swojej firmy. Jedną z częściej wybieranych opcji jest pendrive z logo.