Blog

26 kwietnia 2022

5 przykładów modnych gadżetów dla informatyków
5 przykładów modnych gadżetów dla informatyków

Osoby związane z branżą IT mają swój własny „kod językowy”. Ze względu na charakter swojej pracy są nieustannie podłączone do sieci. Jakie gadżety sprawią im najwięcej radości? Podpowiadamy, co jest aktualnie na topie!

22 kwietnia 2022

Gadżety dla influencerów
Najlepsze przykłady dobrze wykorzystanego merchandisingu

Słowo merchandising pochodzi od łacińskiego słowa mercari, co oznacza handlować. Pojęciem tym określamy metody i techniki, które pozwalają nadać naszemu sklepowi oraz oferowanym w nim produktom czynną rolę w sprzedaży.

20 kwietnia 2022

Jakie działania podejmuje branża HR, aby budować relacje z pracownikami w dobie home office
Jakie działania podejmuje branża HR, aby budować relacje z pracownikami w dobie home office?

Sytuacja pandemiczna na świecie wymusiła na wielu firmach przejście pracowników ze standardowego trybu pracy w biurze na tryb pracy zdalnej – tak zwany home office. Jednakże, duży procent tych podmiotów pozostał już przy tym trybie nawet po zniesieniu obostrzeń.

19 kwietnia 2022

Gadżety VIP
Eleganckie gadżety dla klientów VIP

Poznaj naszą ofertę eleganckich gadżetów dla klientów VIP. Wspólnie wybierzemy idealne gadżety, wykonane z najlepszych materiałów, które pozostaną w pamięci na długo.

16 marca 2022

Zestawienie najciekawszych gadżetów, które docenią programiści
Zestawienie najciekawszych gadżetów, które docenią programiści

Gadżety firmowe i reklamowe to najpopularniejsze narzędzia marketingowe. Odgrywają bardzo ważną rolę w budowaniu wizerunku marki, służą do promocji i popularyzacji. Pomagają wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć uwagę…

15 marca 2022

Gadżety od influencerów – dlaczego każdy ceniący się influencer powinien posiadać własny merchandising?
Gadżety od influencerów – dlaczego każdy ceniący się influencer powinien posiadać własny merchandising?

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że firmowe gadżety reklamowe to najlepsze narzędzia marketingowe. Odgrywają one bardzo ważną rolę w budowaniu wizerunku marki, służą do promocji i popularyzacji.